Johan Lugthart

> katten > rasverenigingen

Rasverenigingen
Category=Rasverenigingen RSS feed
Er zijn diverse raskattenverenigingen waar je als fokker van een specifiek ras of als liefhebber van een specifiek lid van kan worden.
Vorige 10
9 Neocat Russen en Nebelungen [Edit]Rasverenigingen
Neocats Rasclub voor Russen en Nebelungen.
10 Neocat SOK [Edit]Rasverenigingen

Source http://www.sokvanneocat.nl/Het Sok is een Rasclub voor Siamezen, Oosters Kortharen, Balinezen, Mandarins en Thai en onderdeel van Neocat.
11 NORV [Edit]Rasverenigingen
Homepage van de Nederlandse Ocicat Ras Vereniging.
12 Ocicat Minded Werkgroep [Edit]Rasverenigingen
Informatie over de Ocicat, Ocicat kittens, Ocicat dekkaters en Ocicat cattery's
13 RVN [Edit]Rasverenigingen
De homepage van de Ragdoll Ras Vereniging in Nederland.
14 San [Edit]Rasverenigingen

Source http://www.somaby.com/De SAN is een (kleine) werkvereniging met als hoofddoel het geven van informatie over Abessijnen en Somali's in de meest uitgebreide zin van het woord.
15 Siberische Katten Club [Edit]Rasverenigingen

Source Siberische Katten ClubDe Siberische Katten Club heeft als doelstelling, de liefhebbers van dit ras bij elkaar zien te krijgen op een gezellige manier, met elkaar werken is veel leuker dan tegen elkaar werken. Wij hebben tenslotte een ding gemeen de liefde voor de kat, en elkaar daar waar nodig is op de hoogte te houden. U kunt bij ons alles vinden wat te maken heeft met de Siberische Kat.
16 Somali-nl [Edit]Rasverenigingen
Homepage met veel informatie over de rassen Somali en Abessijn en tevens veel info mbt katten en fokken in het algemeen.
17 Turkse RVL [Edit]Rasverenigingen

Source http://www.turkseraskatten.nlDe Turkse Raskatten Vereniging Lokum, kortweg TRVL, is een rasclub voor fokkers, eigenaren en liefhebbers van de Turkse Van, de Turkse Angora, de Turkse Korthaar en de Turkish Vankedisi.
18 Werkgroep Rexen en Sphynxen [Edit]Rasverenigingen
Werkgroep Rexen en Sphynxen in Felikat.
Vorige 10